מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

תוצאות: 2157
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
799 ₪
אוהל בין רגע גו נייצ'ר Rapid Cabin 6 UPF50 אנשים GO NATURE
חולצה קצרה לגברים KWICK HIKE BACK GRAPHIC SS תכלת - Columbia
  מחיר רגיל: 699 ₪ מחיר
589 ₪
כחול
  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
699 ₪
נעל טקטית נמוכה Zephyr GTX Lo TF Wolf Lowa
  מחיר רגיל: 4,490 ₪ מחיר
3,890 ₪
טאבון אבן מסתובבת ETNA RORTANTE Witt
הוסף לעגלה

מעשנות בשר

למה צריך מעשנת ומה אפשר לעשות איתה?

בשר הוא חומר גלם שאפשר להכין אותו לאכילה באין ספור צורות בישול, טיגון, צליה, עישון, אידוי ועוד. עם אותו נתח בשר, כל אחת מהטכניקות האלה תייצר טעמים שונים לחלוטין, ואחת הטכניקות הפחות מוכרות על ידי המיין סטרים היא שיטת העישון. רבים אינם מודעים לכך, אבל התצורה המקורית של קבנוס היא בעצם בשר מעושן, אותו מעבירים תהליך יסודי של עישון המטמיע בו מכלול שלם של טעמים יוצאי דופן שלא ניתן להשיג באף טכניקת הכנה אחרת.

לעשן את הבשר על פי טעמכם

את התהליך עובר הבשר במפעלי מזון גדולים המייצרים בשר מעושן בהיקפים מסחריים והמוניים, אך כל אחד יכול לעשות את זה בבית, וליהנות מהטעם הביתי, הטרי ועל פי ההעדפות האישיות. כל שאתם צריכים כדי לעשות את זה בעצמכם הוא להשיג לעצמכם מעשנת שהוא בעצם מתקן המאפשר לכם להזין לתוכו נתחי בשר ולהפעילו ואת כל השאר יעשה המתקן עצמו. יחד עם זאת, אם אין לכם ניסיון בתחום, ואם מעולם לא עישנתם בשר אתם רוצים להתייעץ עם חברים, בני משפחה או אנשי מקצוע המכירים את התחום לעומק יותר.

פיזור נכון של נתחי הבשר

כך למשל, על מנת לקבל את אפקט הטעם המיטבי, יהיה עליכם לסדר את נתחי הבשר בצורה שתאפשר לעשן להתפזר בכל רחבי המעשנת ולחדור בצורה שווה ואחידה לכל אחד מנתחי הבשר. הצבתם בצפיפות רבה מדי או במרווחים שונים בצורה משמעותית, עלולה להוביל לנתחים שונים בטעמים שונים וברמות עישון שונות ומשתנות. כמו כן, עליכם ללמוד את כל הנדרש על הפעלת מעשנת, סוגי העצים בהם יש לעשות שימוש, משך הזמן שיש לעשן את הבשר על פי סוג הבשר, תיבול נדרש עם נדרש, שימור הבשר וכדומה.

רכישת מעשנת בחנויות קמפינג וריהוט לגינה

כאמור, כדאי להתייעץ עם מישהו שמכיר את התחום ויכול לתת לכם טיפים ועצות בשלבים הראשונים, ולאחר מכן אתם כבר תבנו את שיטות העבודה שלכם בעצמכם. את המעשנת שלכם תוכלו למצוא בחנויות המוכרות מנגלים גז, ברביקיות ומעשנות, וכן בחנויות קמפינג המציעות דגמים שונים של מעשנות.

תוצאות: 12
בחרת לסנן לפי: מעשנות בשר
יצרנים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy