מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

תוצאות: 2157
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
799 ₪
אוהל בין רגע גו נייצ'ר Rapid Cabin 6 UPF50 אנשים GO NATURE
חולצה קצרה לגברים KWICK HIKE BACK GRAPHIC SS תכלת - Columbia
  מחיר רגיל: 699 ₪ מחיר
589 ₪
כחול
  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
699 ₪
נעל טקטית נמוכה Zephyr GTX Lo TF Wolf Lowa
  מחיר רגיל: 4,490 ₪ מחיר
3,890 ₪
טאבון אבן מסתובבת ETNA RORTANTE Witt
הוסף לעגלה

ציוד צבאי וטקטי

מכירת ציוד לחיילים

צעירים שמתגייסים לצבא וחיילים ותיקים משרתים בתוך ארגון קשוח שעובד על פי נהלים שונים מאלו שיש בחיים האזרחיים. למתגייסים הטריים יש מעבר חד שכרוך באמוציות נפשיות ובשינויים פיזיים שנובעים ממנו. חיילים ותיקים יודעים להבדיל בין החיים בבית לשירות הצבאי והם יודעים טוב יותר להתמודד עם הקשיים שהשירות הצבאי מזמן. בשירות הקרבי נתקלים כל העת במצבים קשים ומבצעים משימות מיוחדות ושונות, ויש צורך להיערך אליהם מבחינה נפשית ומבחינת ההצטיידות האישית.

מוצרים שונים

האפסנאות הצבאית מספקת לכל חייל את הציוד הבסיסי הנחוץ לו, ובמקרים רבים, מבקשים החיילים להשלים ציוד נוסף שנדרש להם לצורך ההתנהלות השוטפת. לעיתים, הם ירכשו ציוד באיכות טובה יותר מאשר הציוד שהצבא מספק כמו רצועת נשק רחבה ועוד. חיילים וחיילות רבים ירכשו ציוד היגיינה לתנאי צבא ושטח, ואחרים, כלי עבודה שיסייעו להם בניקוי הנשק, בפירוק כל מיני אביזרים צבאיים והרכבתם, וגם ציוד לפנאי ולרווחה יש ערך, וערכת קפה היא בהחלט דוגמא טובה לכך.

נחיצות המוצרים

חייל בסדיר משרת שלוש שנים והקרביים חווים חוויות אינטנסיביות שרבות מהם קורות בשטח ובתנאי מחייה קשים. לכן, פריטים שונים יכולים לשדרג מעט עבורם את המצבים המורכבים אותם הם חווים, ובכך חשיבותם. בעלי ומנהלי אתרים וחנויות לשיווק מוצרים אלו מודעים לנחיצותם, והם ישימו דגש רב על מכירת מוצרים איכותיים לחיילים. מכירת ציוד לחיילים בסדיר ובקבע תלווה כל העת בייעוץ ומתן טיפים מהמוכרים המומחים. הם יודעים טוב יותר מכולם איזה מוצרים מבוקשים ואלו הם הטובים והעמידים.

השלמת ציוד

שירות צבאי קרבי הינו אינטנסיבי, השימוש בחפצים השונים יהיה גדול וממושך, ולכן הם חייבים להיות קשיחים ועמידים בתנאי מזג אוויר קשים, ובשחיקה חזקה. מומלץ לכל חייל לרכוש מוצרים ממקום בעל מוניטין שמכיר את הצרכים השונים של חיילים בחילות שונים. מוצרי איכות תמיד יחזיקו מעמד טוב יותר וקנייתם תהיה השקעה נבונה. במהלך השירות הצבאי יש מקרים, בהם חיילים מאבדים ציוד מסיבות שונות, ובחנויות מקוונות או אחרות ניתן להשלים מוצרים אלו כדי להימנע מחוסרים. יש רשימות מעודכנות ואפשר לעיין בהם לפני כל רכישה.
   

נוספו לאחרונה
נעליים טקטיות לגברים SELVATICA TACTICAL MID GTX

נעליים טקטיות לגברים SELVATICA TACTICAL MID GTX

no-lazy