מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

תוצאות: 2157
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
799 ₪
אוהל בין רגע גו נייצ'ר Rapid Cabin 6 UPF50 אנשים GO NATURE
חולצה קצרה לגברים KWICK HIKE BACK GRAPHIC SS תכלת - Columbia
  מחיר רגיל: 699 ₪ מחיר
589 ₪
כחול
  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
699 ₪
נעל טקטית נמוכה Zephyr GTX Lo TF Wolf Lowa
  מחיר רגיל: 4,490 ₪ מחיר
3,890 ₪
טאבון אבן מסתובבת ETNA RORTANTE Witt
הוסף לעגלה

סירי פויקה/סאג'ים

היתרון של סיר פויקה

אם תעיפו מבט בתוך ארונות המטבח שלכם, תגלו שלכל הסירים המאוחסנים בהם ישנם מאפיינים די דומים. הם כולם עשויים נירוסטה, הם כולם במידות “ביתיות” המספיקות לבישול משפחתי טיפוסי, לכולם יש ידיות קשיחות, והם לרוב כולם בצבע פלדת נירוסטה בוהקת. בנוסף, בחינה מעמיקה שלהם תגלה לכם שעובי הדופן שלהם הוא קטן למדי, מספר מילימטרים בודדים בדרך כלל. אם זה הוא המצב אצלכם, וכנראה שזה הוא המצב, ואם אתם רוצים ליהנות מחוויית בישולי שדה יוצאת דופן, אתם רוצים להכיר את הסיר שנקרא סיר פויקה.

סירי פויקה לבישולי שדה ושטח

המדובר על סיר פלדה גדול, עשוי כולו יציקת פלדה אחת שלמה בעלת עובי דופן גדול יחסית לסיר רגיל, צבוע בצבע שחור ומיועד לבישולי שדה ושטח. אחד היתרונות הגדולים והבולטים של הפויקה הוא שהוא יודע לפזר את החום בצורה אחידה וזהה בכל רחבי הסיר, ולאפשר בישול מהיר ואחיד של המזון. בתוך הסיר תוכלו להניח כל שילוב של מזון כדוגמת ירקות, פסטות, עוף, בשר, דגנים, אורז, חומוס, שעועית וכל סוג אחר של בישול שעולה על דעתכם.

בישול מהיר ואחיד

היופי של בישול באמצעות סיר הפויקה הוא שהסיר מאפשר פיזור שווה של חום ובעוצמה גבוהה במיוחד, מה שמאפשר בישול מהיר אך יסודי. הדבר דומה לבישול חמין הדורש שעות ארוכות של עמידה על פלטת השבת, בעוד שבאמצעות סיר פויקה המונח על מדורת שטח בוערת, תוכלו להשיג את אותה רמת הבישול בתוך שעות ספורות, בודדות בלבד. אחרי שאמרנו את זה, כל מה שקשור בפויקה הוא “מקצוע” בפני עצמו, ואתם רוצים להתייעץ עם אנשי שטח המכירים את הסיר ואת אופן השימוש בו.

ללמוד את “המקצוע”

במסגרת זו, יהיה עליכם להבין אילו מאכלים תוכלו לבשל באמצעות פויקה, מה הם השילובים הטובים ביותר, כיצד עליכם להניח את המרכיבים השונים בתוכו על מנת להשיג את הבישול האחיד והמהיר ביותר, וכיצד עליכם לנהוג על מנת להימנע משריפת האוכל שבתוכו. המדובר על סיר שיודע לייצר טמפרטורות גבוהות במיוחד, ולצד זאת שהוא מאפשר בישול מהיר, הוא גם דורש ידע על אופן השימוש בו.

 

תוצאות: 14
בחרת לסנן לפי: סירי פויקה/סאג'ים
יצרנים
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים סוג טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy