מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

תוצאות: 2157
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
799 ₪
אוהל בין רגע גו נייצ'ר Rapid Cabin 6 UPF50 אנשים GO NATURE
חולצה קצרה לגברים KWICK HIKE BACK GRAPHIC SS תכלת - Columbia
  מחיר רגיל: 699 ₪ מחיר
589 ₪
כחול
  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
699 ₪
נעל טקטית נמוכה Zephyr GTX Lo TF Wolf Lowa
  מחיר רגיל: 4,490 ₪ מחיר
3,890 ₪
טאבון אבן מסתובבת ETNA RORTANTE Witt
הוסף לעגלה

ערכות קפה

מה צריך בערכת קפה

כל מי שיוצא לטיולי שטח יודע מה ערכה של כוס קפה, כשעייפים, כשהמסלול עוד נראה ארוך, כשהכל שומם מסביב, או כשפשוט רוצים ליהנות מרגע אחד של נחת מול חוף הים, בלב היער או מול הנחל הזורם. אלא שכדי להבטיח לעצמכם את כוס הקפה הזאת, אתם רוצים להצטייד במה שנדרש לכך, או במילים אחרות פקל קפה. ערכות טיפוסיות כוללות בתוכן את כל מה שאתם צריכים, לרבות פינג’אן קטן, כוסות קטנות, בדרך כלל 6 במספר, מיכל לסוכר, מיכל לאבקת הקפה, כפית לערבוב וגזיה שלמה עם מיכל נוסף להחלפה.

חוץ מערכת קפה צריך לדעת גם להכין אותו

ערכות שונות עשויות להגיע בקונפיגורציות שונות, אך זה היה התיאור של החבילה האולטימטיבית שאת כל המרכיבים בה אתם רוצים למצוא בחבילה שאתם רוכשים לטיול הקרוב. אחרי שאמרנו את זה, חשוב גם לדעת כיצד להכין את המשקה על מנת להבטיח שתיהנו ממנו עד תום, ולזה צריך קצת ידע והרבה ניסיון. ככלל התהליך מורכב ממספר שלבים, ובכל שלב צריך להיות מאוד מדוייקים ומאוד סבלניים, לפעמים גם כשהאינטואיציה שלכם אומרת אחרת.

הקיימאק הוא הסוד

בשלב ראשון מלאו את הפינג’אן מים ואליהם הוסיפו את אבקת הקפה בכמות של כפית גדושה אחת לכל כוס. הניחו את הפינג’אן על האש ותנו למים להתחמם. במידה וישנן רוחות בסביבה, הקיפו את העמדה במחסומי רוח שיכולים להיות סלעים גדולים, פיסות קרטון גדולות, או פשוט כמה חברים המסתופפים סביב העמדה. לאחר שהמים יתחממו, הוסיפו סוכר וערבבו היטב, ולאט לאט תוכלו לראות שנוצר קצף חום בהיר על פני המים, קצף שמתחיל לעלות ולגלוש. לקצף הזה קוראים קיימאק והוא החלק המתוק והחשוב ביותר של המשקה.

ערכות קפה לכל טיולי השטח שלכם

אחזו את הפינג’אן בידיכם, וברגע שהקיימאק מגיע אל קצה הפינג’אן, ולא שנייה לפני, הרימו את הפינג’אן מעל הלהבה. מזגו את המשקה לכוסות ותוכלו ליהנות לכם מכוס קפה חם וטעים, אותו הכנתם עם ערכת קפה בסיסית שיכולה לשמש אתכם בכל טיול שטח, במילואים, או ביציאה לפיקניק עם כל המשפחה. לבסוף, אל תשכחו לשטוף את הכלים ולייבש אותם לפני שאתם מחזירים הכל למקומו.

תוצאות: 20
בחרת לסנן לפי: ערכות קפה
יצרנים
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy