מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

תוצאות: 2157
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
799 ₪
אוהל בין רגע גו נייצ'ר Rapid Cabin 6 UPF50 אנשים GO NATURE
חולצה קצרה לגברים KWICK HIKE BACK GRAPHIC SS תכלת - Columbia
  מחיר רגיל: 699 ₪ מחיר
589 ₪
כחול
  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
699 ₪
נעל טקטית נמוכה Zephyr GTX Lo TF Wolf Lowa
  מחיר רגיל: 4,490 ₪ מחיר
3,890 ₪
טאבון אבן מסתובבת ETNA RORTANTE Witt
הוסף לעגלה

מעילי סופטשל

מעילי סופטשל הם פתרון מעולה עבור גברים ונשים שרוצים לשמור על חום הגוף שלהם גם מחוץ לבית. מלבד המחיר האטרקטיבי, היתרון של מעיל סופטשל בא לידי ביטוי בעמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר. למרות שהתפקיד של כל סוג של מעיל הוא להגן על הגוף מפני מעבר קור וחום, סופטשל אינו סופג לכלוך ורטיבות, עמיד מאוד מפני הגשם, מתאימים גם למזג אוויר סוער ויכול להשתלב מעל לגופיות תרמיות ולסוגים שונים של בגדי טיולים מיוחדים.

המאפיינים של מעילי סופטשל

עמידות גבוהה נגד מים ורוח – מעיל סופטשל מתאפיין בעמידות גבוהה נגד מים ורוח. איתו אפשר לצאת לכל מקום, ללא חשש ובלי לדאוג. יתרה על כך, אותה עמידות מפורסמת לא באה על חשבון הנוחות של נשיאתו ממקום למקום.

משקל נמוך – בניגוד לחומרים אחרים כמו עור או פליס, הסופטשל מתאפיין במשקל נמוך מאוד. כל גרם שאותו אפשר להוריד מהמעיל מורגש היטב בשטח ויש לו משמעות גם אחרי שנרטבים.

פרווה פנימית – מעיל סופטשל יכול להגיע עם פרווה פנימית אשר משדרגת אותו גם בימים קרים והיא גם נעימה מבחינת המגע והתחושה. כמו כן היא מקנה שימור חום ברמה גבוהה.

סגירת סקוץ’ ואבזור מיוחד – יצרני מעילי הסופטשל נהנים מהאפשרות לעצב אותם לפי דרישות מיוחדות. בין היתר, ניתן לראות זאת בדגמים בעלי סגירת סקוץ’ בקצות השרוולים ואבזור למניעת כניסת רוחות. אם מוסיפים לכל זה כיס חזה ו-2 כיסי ידיים, מקבלים מתכון מושלם להגנה אופטימאלית מפני הגשם והקור.

המעילים המומלצים כבר בקטלוג שלנו

Walkin פונה למטיילים, חיילים וספורטאים ומאפשרת לך לקבל עד פתח הבית את המעילים הטובים ביותר בעולם אשר נבחרים בקפידה על מנת לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר והמחיר שלהם משתלם בטווח הקצר והארוך

אנו משווקים שלל מעילים, פליזים וסופטשלים של יצרנים מובילים כגון קליף, קולומביה ונורת’ פייס. נציגינו עובדים קשה על מנת להביא אל הקטלוג שמתאימים לך.

אפשר לבצע דרך האתר הזמנה נוחה של מעילים סינתטיים ולהשוות ביניהם גם לפי מחירים וגם לפי צבעים, מפרט ודגמים.

תוצאות: 12
בחרת לסנן לפי: מעילי סופטשל
יצרנים
מתאים ל
טווח מחירים
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
מעיל סופטשל לגבר TRAIL ANGEL

מעיל סופטשל לגבר TRAIL ANGEL

מעיל סופטשל לנשים PANDA

מעיל סופטשל לנשים PANDA

מעיל סופטשל נשים HASKI

מעיל סופטשל נשים HASKI

no-lazy