מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

תוצאות: 2157
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
799 ₪
אוהל בין רגע גו נייצ'ר Rapid Cabin 6 UPF50 אנשים GO NATURE
חולצה קצרה לגברים KWICK HIKE BACK GRAPHIC SS תכלת - Columbia
  מחיר רגיל: 699 ₪ מחיר
589 ₪
כחול
  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
699 ₪
נעל טקטית נמוכה Zephyr GTX Lo TF Wolf Lowa
  מחיר רגיל: 4,490 ₪ מחיר
3,890 ₪
טאבון אבן מסתובבת ETNA RORTANTE Witt
הוסף לעגלה

ביגוד תרמי

רכישת בגדים תרמיים – מה צריך לדעת?

 

מחפשים פתרון לוויסות ולשמירה על חום הגוף? פתרון שיהיה אידיאלי בשבילכם, בין אם אתם חיילים, מטיילים או חובבי ספורט אתגרי. ביגוד תרמי הוא התשובה – בה ניתן ללבוש מינימום ולהרגיש מקסימום חום.

 

לשם מה צריך ביגוד תרמי?

הבגדים התרמיים נועדו לשם שמירה על טמפרטורת הגוף. בין אם זה כשנמצאים בטמפרטורות נמוכות ובין אם נמצאים באזורים בהם מזג האוויר קר, יש לשמור על החום.

בחורף הישראלי, שהינו נוח באופן יחסי, לפעמים ישנם ימים ולילות קרים ואף קפואים. כשבחוץ קר, ואנו נמצאים בפעילות גופנית מאומצת עלולה להיווצר בעיה, בה הגוף מזיע בעקבות המאמץ, והזיעה שנשארת עליו מקררת אותו.

אנו נחשפים בעקבות הזיעה והרטיבות, לקור שנמצא בחוץ, וטמפרטורת הגוף מתחילה לרדת, וזאת למרות שהוא מכוסה במספר שכבות של בגד או צמד.

הבדים הרגילים לא מהווים חומר מבודד יעיל, וזאת משום שאינם מאפשרים לזיעה להתנדף, ובעצם משאירים אותה על הגוף או בבד עצמו, שאוגר את הלחות.

 

מה תפקידו?

ביגוד תרמי אינו אוגר את הזיעה. יתרה מכך, הוא שואב את הזיעה מהגוף ומניח לה להתאדות במהירות. בדרך זו, הגוף נותר יבש. מעבר לזאת, הוא אינו מאפשר לקור לחדור.

במצבים של חוסר פעילות או במצבים של פעילות נמוכה, טמפרטורת הגוף נוטה לרדת. כשאנו לובשים בדים רגילים, אשר אינם כולאים את חום הגוף היטב בתוכם, הגוף מתקרר באיטיות.

באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר רחב שלך בגדים תרמיים וביניהם:

  • גרביים תרמיות
  • חולצה תרמית
  • גופיה תרמית
  • מכנסי טייץ תרמיים 

סוגים של בגדים תרמיים

Level 1 – קטגוריית לבוש זו, תפקידה להשאיר את הגוף יבש מזיעה בזמן פעילות מוגברת. בביגוד זה שכבה דקה של בד, שצמוד אל הגוף, אליו נשאבת הזיעה ומתנדפת במהירות. דבר זה מונע התקררות.
אנו ממליצים על גופייה מקטגוריית Level 1 לריצה או רכיבה על אופניים. החולצה, המכנס וכן מעיל הסקי מקטגוריה זו מתאימים לטיולים והליכות ארוכות בתקופת החורף, וכן לפעילות מאומצת בשטח.

Level 2 – קטגוריית לבוש זו, מיועדת לפעילות פאסיבית או לאזורים קרים במיוחד, ומסוגלת לייצר את אותה הפעולה של Level 1. ביגוד זה עבה יותר, ומורכב משתי שכבות: הראשונה היא הבד של קטגוריית Level 1, ואליה צמודה השכבה הנוספת של מיקרו פליז, שמייצרת בידוד נוסף ע"י כליאת האוויר החם בתוכה.

 

למי מיועד ביגוד תרמי?

מטיילים – מטיילים שיוצאים לשטח זקוקים לסט אחד לפחות של ביגוד תרמי. עבורם הבגדים המומלצים הם גופיות, חולצות, מכנסיים וגרביים תרמיות, במקרים מסוימים גם כובעים ומעילים.

חיילים – כאשר חיילים צריכים לשמור במחסומים או מחוץ לאוהל בשעות הלילה, ממשיך עם האימון המתקדם ובמהלך ימי השדאות. בכל אחד מהמקרים האלה, הבגדים התרמיים הם תנאי לשמירה על חום הגוף ולמניעת היפותרמיה.

ילדים ופעוטות – במקום להעמיס על הילדים והתינוקות מספר שכבות בגדים, פשוט משתמשים בשכבה אחת דקה אבל תרמית. בהמשך, אותו הבגד עוזר לשמור על חום הגוף, על כושר התנועה ועל פיתוח היכולות המוטוריות.

חובבי קמפינג – אם רוצים לקיים קמפינג בחיק הטבע ולהתמקם בתוך אוהל, רצוי לוודא שיש בתיק שמיכה או גופיה תרמית. במקרים כאלה, יש לשלב גם בין סוגי פתרונות שונים בשביל להקל על הקמפינג בעונות הסתיו, האביב והחורף.

תוצאות: 31
בחרת לסנן לפי: ביגוד תרמי
מתאים ל
יצרנים
טווח מחירים
סוג
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
גופיית נשים טרמית  GoNature - wool merino hybrid level 2

גופיית נשים טרמית GoNature - wool merino hybrid level 2

no-lazy