מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

תוצאות: 2157
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
799 ₪
אוהל בין רגע גו נייצ'ר Rapid Cabin 6 UPF50 אנשים GO NATURE
חולצה קצרה לגברים KWICK HIKE BACK GRAPHIC SS תכלת - Columbia
  מחיר רגיל: 699 ₪ מחיר
589 ₪
כחול
  מחיר רגיל: 999 ₪ מחיר
699 ₪
נעל טקטית נמוכה Zephyr GTX Lo TF Wolf Lowa
  מחיר רגיל: 4,490 ₪ מחיר
3,890 ₪
טאבון אבן מסתובבת ETNA RORTANTE Witt
הוסף לעגלה

מה אומרים עלינו בזאפ

1. “הזנתי ביום ראשון בצהריים גזיה לבישול- גזיה לטיולים GO NATURE טורנדו ולמחרת לא האמנתי, ,תוך יום, ההזמנה אצלי בבית. לא דואר אקספרס, אלא דואר רשום סטנדרטי. בהחלט כל הכבוד.” (אברהם, גזיה לטיולים טורנדו)

 

2. “ידעתי מה אני רוצה מראש. התקשרתי לביצוע הזמנה טלפוני המענה היה מהיר, יעיל ואדיב בחרתי במשלוח עם שליח המוצר הגיע אלי למחרת חויית קניה מאוד פשוטה ונעימה, כמו שצריך להיות” (d, שק שינה Pinole 20)

 

3. “הגעתי לחנות walk in לאחר חיפוש באינטרנט של נעלי טיולים. החנות נמצאת בהוד השרון במיקום נוח. החנות משופעת במוצרים ויש מבחר רב. המוכרים מאוד אדיבים וסבלניים וגם מקצועיים ויודעים להסביר על המוצרים הקיימים וכן להמליץ. בנו טיפל בחור בשם יוגב שהיה אדיב מאוד ונחמד. אתה לא מרגיש שלוחצים עליך לקנות או שחסיר סבלנות. בסופו של דבר רכשנו שני זוגות נעליים, פליז וכפפות וקיבלנו הנחה משמעותית ביותר. יצאנו מאוד מרוצים מהשירות ומהנכונות לבוא לקראתינו במחיר. בקיצור חנות מומלצת ביותר!! ותפנו ליוגב!” (אסנת, נעליים)

 

4. “הגעתי עם בתי לרכוש מספר פריטים לטיול התרמילאים שלה. קיבלנו שירות מדהים מעובד בשם צחי, שליווה אותה במקצועיות בכל תהליך הבחירה, וגם עבר איתה על רשימת ציוד מומלץ עבור האזור אליו היא נוסעת. יש גם מבצעים מיוחדים עבור תרמילאים [כפי שמפורסם באתר החנות].חווית הקניה היתה מצוינת ואין לי ספק שאגיע לשם שוב.” (עטרה, תרמיל גב Anapurna)

 

5. “בזמן הקניה לא הייתי בטוח לגבי המוצר אבל בשיחה עם בחור בשם גיא שעובד בחנות קיבלתי את הרושם שמדובר בחנות מקצועית ושאין לי מה לדאוג, אני יכול לקנות בשקט עם הרגשה שיש חברה רצינית ומסודרת שעומדת מאחורי כל קניה ומהלך בחנות. ביצעתי את ההזמנה ביום חמישי והמוצר הגיע ביום ראשון, אני מרוצה מהמוצר. אם בעתיד אצטרך ציוד קמפינג מהיום אדע בדיוק לאן לגשת…תודה” (מוטי, תרמוס נירוסטה CLASSIC 1.9L)

no-lazy